הסיקור המלא על BLACK BELT RECRUITING של Mike Dillard.



WARNING

אל תקנה את BLACK BELT RECRUITING של Mike Dillard במחיר הקבוע שלו, תקרא עד הסוף כדי לקבל את BLACK BELT RECRUITING בהנחה גדולה




Black Belt Recruiting Review

שיווק רשתי תמיד היה ותמיד יהיה עסק של קשרים חברתיים עם אנשים. זה בלתי אפשרי לבנות ארגון גדול ומצליח בשיווק רשתי ללא היחסים החברתיים בינך לבין חברי הארגון שלך.
הקורס של Magnetic Sponsoring לימד אותך איך להביא את האנשים ליצור איתך קשר, עכשיו אתה תלמד איך להפוך את המועמדים החמים האלה למפיצים בארגון שלך באמצעות הטלפון.
ב BLACK BELT RECRUITING אתה הולך ללמוד:
  • טכניקות ספציפיות כדי להתמודד עם כל סוגי המועמדים – הסקפטי, המנהיג, המתלבט, איך לדבר עם מועמדים בעלי ניסיון בשיווק רשתי ועם מועמדים ללא ניסיון בשיווק רשתי. אתה תלמד איך להפוך כל אחד מהם למועמד רותח עבור ההזדמנות שלך ולגרום להם לרצות להצטרף אליך.
  • איך לפתח את תודעה של שפע כדי שתוכל לשדר למועמדים שלך שאתה לא משחק משחקים, ככה אתה תגדיל את הערך שלך ולא תהיה קשור רגשית אליהם.
  • איך לבדוק שהמועמד שלך באמת מתאים להזדמנות שלך ושהוא בעל היכולות והכישורים שיגרמו לו להצליח – הטכניקה הזו תעזור לך לחסוך זמן וכסף על השקעה באנשים שגם ככה לא יצליחו בשיווק רשתי.
  • מה אתה צריך להגיד למועמד מתי שאתה רוצה לקבל ממנו את פרטי כרטיס האשראי ולצרף אותו להזדמנות, איך למנוע התנגדויות ואיך לטפל בחוסר האמון שלפעמים עולה בשיחה.
  • איך לענות לשאלות קשות כמו: כמה כסף אתה מרוויח? האם המוצר באמת עובד? איך זה שלא שמעתי על ההזדמנות מקודם? ויותר מ 20 התנגדויות ושאלות נוספות שמועמדים הולכים לשאול אותך בטלפון.
הקורס של BLACK BELT RECRUITING מתחייב שבאמצעות המידע שבו אתה תלמד, אתה תוכל לצרף בין 10 – 20 אנשים בחודש להזדמנות שלך.
הקורס מגיע על אחריות של שנה שלמה, אם אתה לא מרוצה ממה שקיבלת, פשוט תשלח אותו בחזרה ותקבל החזר מלא על הקנייה.



למרות כל המידע המדהים שנמצא בקורס הזה, BLACK BELT RECRUITING אינו עומד ברשות עצמו, כדי לנצל את המידע שנמצא בקורס הזה אתה תצטרך קודם כל ללמוד איך למשוך אליך אנשים ולבנות רשימה חדשה של מועמדים לעסק שלך.
לכן Mike Dillard החליט לתת לכל מי שקונה את Magnetic Sponsoring אפשרות לקנות את Black Belt Recruiting בהנחה של 38% .
למעשה ההנחה כל כך גדולה שאתה יכול לקנות גם את Black Belt Recruiting וגם את Magnetic Sponsoring בפחות מהמחיר המלא של Black Belt Recruiting.
עכשיו אתה יכול לקנות את שני הקורסים בפחות מהמחיר של קורס אחד ולקבל את המידע שיאפשר לך לבנות ארגון מצליח בהזדמנות שלך.


אתה יכול לחסוך הרבה כסף ולקנות את Black Belt Recruiting ב 38% הנחה רק אם תקנה קודם את Magnetic Sponsoring באמצעות הלינק הזה.


תלחץ כאן כדי לקבל את ההנחה על
Black Belt Recruiting