הסיקור המלא על Magnetic Sponsoring של Mike Dillard




How Magnetic Sponsoring Works



אז מהו הקונספט של Magnetic Sponsoring?

ובכן, הקונספט הזה בא לענות על הבעיה הכי גדולה שמפיצים בשיווק רשתי נתקלים בה – הם לא מצליחים למצוא אנשים שיצטרפו לארגון שלהם.
השיטה של Magnetic Sponsoring תלמד אותך :
  • למה אתה צריך להפסיק להציק לחברים ולמשפחה על ההזדמנות שלך, הרי שנינו יודעים שאתה לא נהנה לעשות את זה.
  • איך למשוך לידים שכבר רוצים לדבר איתך במקום לקנות רשימות יקרות של לידים שלפעמים בכלל לא יודעים למה אתה מתקשר אליהם.
  • איך להפסיק לחלק פלאיירים בקניונים ולהשאיר לאנשים כרטיסי ביקור בתיבות הדואר כדי שיתקשרו אליך.
  • איך ליצור תזרים הכנסה קבוע ואוטומטי שאינו קשור לחברת השיווק הרשתי שלך.
  • ועוד הרבה יותר...

למרות שכל הטכניקות הישנות של שיווק רשתי (כמו פלאיירים בקניונים ושיחות קרות עם אנשים שאתה לא מכיר), כבר לא עובדות, רוב המפיצים בשיווק רשתי עדיין מנסים את מזלם עם השיטות המיושנות האלה ומכוונים את עצמם לכישלון.
היום האינטרנט הפך להיות מקור המידע העיקרי, אנשים בכל העולם נכנסים לאינטרנט כדי לחפש איך הם יכולים להרוויח כסף מהבית ואיך להצליח בשיווק רשתי.

היום המועמדים כבר לא מאמינים לכל דבר, הם נכנסים למנועי החיפוש ובודקים מי אתה ומה היא ההזדמנות שלך. לכן אם אתה לא נמצא באינטרנט כדי שהם ימצאו אותך – אתה פשוט לא קיים.
אז איך Magnetic Sponsoring תפתור את הבעיה הזו?

התוכנית של
Magnetic Sponsoring מכילה מידע על שיטות שיווק מודרניות שהותאמו לתעשיית השיווק הרשתי, בתוכנית הזו אתה תלמד על עקרונות שיווק ומנהיגות שילמדו אותך איך להציב את עצמך באינטרנט כדי לגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך.

חלק מהמידע שאתה תקרא שם לא תמיד יתיישב לך עם ההיגיון, לכן אתה תצטרך לפתוח את הראש לדור החדש של השיווק הרשתי אם אתה רוצה להצליח בהזדמנות שלך.
תזכור, המוח הוא כמו מצנח – הוא עובד רק כשהוא פתוח
הנה חלק מהדברים שאתה תלמד בתוכנית של
Magnetic Sponsoring


  • אתה הולך לקבל קורס של שבעה ימים בחינם, בכל יום אתה תקבל לאי מייל שלך סרטון שילמד אותך על חלק אחר של Magnetic Sponsoring. תזכור שהתפתחות ולמידה הן המפתח להצלחה בכל דרך בחיים, לכן תלחץ כאן ותרשם לקורס של Magnetic Sponsoring כבר עכשיו.


  • אתה תלמד איך להשתמש באינטרנט כדי למתג את עצמך בתור מומחה ולעלות את הערך שלך אצל אנשים אחרים. התוכנית של Magnetic Sponsoring תהפוך אותך מצייד לדייג, אתה תמשוך את אנשים אליך במקום לרדוף אחריהם כדי שהם יראו את ההזדמנות שלך. במילים אחרות, המועמדים שלך יכבדו אותך כי אתה תראה בעיניהם כמומחה ולכן הם ירצו לדבר איתך ולקבל ממך מידע.



  • ב Magnetic Sponsoring אתה הולך ללמוד את הקונספט של Funded Proposal, הקונספט הזה ילמד אותך להפוך את כלי השיווק שלך לתזרימי הכנסה שיממנו את כל הפרסום שאתה תעשה ועוד ישאירו אותך עם רווח. תחשוב על זה, אחת הבעיות הכי גדולות בשיווק רשתי היא שבחודשים הראשונים ואפילו בשנה הראשונה, אתה לא מרוויח מספיק כסף כדי לכסות את כל ההוצאות. אתה צריך לפרסם את עצמך, לקנות מוצרים, לשלם על פגישות בבית מלון, כנסים, מצגות, נסיעות ועוד.. ההוצאות גדלות ועוברות את ההכנסות, מהר מאוד אתה מוצא את עצמך מוציא כסף כדי לממן את העסק שלך במקום שהוא יכניס לך כסף, זה השלב שבו הרבה מאוד מפיצים מרימים ידיים ופורשים.
    הקונספט של Funded Proposal ילמד אותך איך לבנות תזרים הכנסה יציב שיממן את הפעילות של העסק שלך, גם אם אתה לא מצרף אף אחד להזדמנות שלך!

  • אך היכולת הגדולה ביותר שאתה תלמד מ Magnetic Sponsoring היא היכולת למשוך אליך אנשים באמצעות האינטרנט על אוטומט. אם יש לך ניסיון בשיווק רשתי, אני מוכן להתערב איתך שאחרי שסיימת לדבר עם כל האנשים "שברשימה החמה" שלך, פשוט לא ידעת מה עוד לעשות כדי להמשיך לצרף אנשים.בחלק מהחברות אומרים למפיצים להצטרף לכל מיני קבוצות חברתיות, קהילות וארגונים כדי להכיר אנשים חדשים ולהציג בפניהם את ההזדמנות. האמת הקרה היא שכמעט אין לאף אחד זמן ללכת ולהשתתף בכל הקהילות ההלו, שלא נדבר על העלויות הגבוהות. לכן ב Magnetic Sponsoring אתה תלמד איך לחשוף את עצמך באמצעות האינטרנט לאלפי אנשים שכבר מחפשים את ההזדמנות שלך, הם יגיעו אליך במקום שאתה תצא לחפש אותם. ברגע שאתה תדע איך לקבל בכל יום רק 5 פניות לגבי העסק שלך, אתה תמצא את עצמך תוך זמן קצר עם ארגון משגשג ועם צ'ק מכובד.


האם הקורס של Magnetic Sponsoring הוא עוד קורס מתוך אלפי קורסים שנמצאים באינטרנט?


הוא יהיה ככה רק אם אתה תקנה את הספר ולא תעשה שום דבר עם המידע שאתה תלמד ממנו. אם הוא סתם ישב לך על המדף אז הוא לא יהיה שונה מכל שאר תוכניות הלימוד שאולי כבר קנית בעבר.

תקנה את Magnetic Sponsoring רק אם אתה באמת רציני בעסק שלך ואתה באמת רוצה להצליח בשיווק רשתי. אתה תצטרך להשקיע זמן וללמוד את כל המידע ואחר כך אתה צריך ליישם אותו בשטח – רק כך אתה תראה תוצאות.


קח כבר עכשיו את הפעולה הראשונה ותרשם לקורס החינמי של 7 הימים שיסביר

לך על כל הטכניקות שתלמד ב Magnetic Sponsoring


Click Here To Download The

Free 7 Day Boot Camp