האם Magnetic Sponsoring היא מזימה? הסיקור המלא


האם Magnetic Sponsoring היא מזימה? הסיקור המלא


האם Magnetic Sponsoring הוא סתם עוד קורס שמנסה להוציא ממך כסף או שהבעיה היא באמת באנשים שמשתמשים בו?

בכל עסק תמיד קיים החוק של ה 80/20. בחוק הזה אומר ש 20% מהאנשים הם אלו שעושים את 80% מהעבודה.

במקרה הזה, כ 20% מהאנשים שיקנו את הקורס באמת ילכו ויעשו משהו כדי ליישם את כל מה שהם למדו מהספר המעולה של Magnetic Sponsoring .

זה לא שהספר לא בסדר, הבעיה היא השאננות והפחד של מי שקונה את הספר.

למרבה הפלא – רוב האנשים יעדיפו להוציא כסף על לימודים רק כדי שהם לא יצטרכו ללכת ובאמת לעשות את העבודה.

אם אתה תקנה את הספר של Magnetic Sponsoring ובאמת תקרא את כולו אתה תלמד שם כמה טכניקות שיווק מהפכניות שאתה תוכל ליישם מיד אחרי הקריאה של הספר, כדי לבנות את עסק שלך באמצעות האינטרנט.

המידע החשוב ביותר שאתה תלמד בספר הזה הוא איך לגרום לאנשים ליצור איתך קשר על בסיס יומי, גם אם אתה לא מכיר אותם באופן אישי.

זה נשמע הרבה יותר טוב מאשר להתקשר לאנשים שאתה לא מכיר או לנסות לשכנע את החבר שלך בפעם ה 7 לבוא למצגת של החברה שלך.

הקורס מגיע יחד עם מערכת השיווק של Magnetic Sponsoring שתאפשר לך לבנות תזרים מזומנים יציב שיממן את כל פעילויות השיווק בזמן שאתה בונה את הארגון שלך.

בנוסף אתה תקבל כמה מספר תחקירים שיכניסו אותך לעניינים במהירות על כל מה שקורה באינטרנט ואיך להציב את עצמך כדי שמועמדים יגיעו אליך.

עלות הקורס היא רק 40$ ואתה מקבל אחריות לשנה שלמה לשביעות הרצון שלך, כלומר אם אתה חושב שלא קיבלת את מלוא התמורה בקורס הזה – אתה יכול לבקש החזר ועדין להשאיר אצלך את כל הבונוסים.

למה האחריות כל כך רחבה – משום שיוצר הקורס Mike Dillard כל כך בטוח במידע שהוא מלמד שם, עד שהוא מוכן לקנות ממך בחזרה את הספר גם אחרי שקראת אותו.

אחרי הכול – באמצעות המידע הזה הוא הפך את עצמו למולטימיליונר.



אני אתן לתת לך כמה דוגמאות לאנשים שמבקשים החזר כספי על הקורס של Magnetic Sponsoring:

  • אנשים שקונים את הספר, לא קוראים אותו בכלל והא סתם מעלה אבק על המדף שלהם.
  • הם קונים את הספר אבל מתחילים לנסות דברים בעצמם במקום ללכת צעד אחר צעד לפי ההוראות שיביאו אותם להצלחה שהם רוצים, הם לא מסוגלים ללמוד ולהתפתח.
  • הרבה אנשים חושבים שהספר הוא הישועה שלהם ושבאמצעותו הם יתעשרו ולא יצטרכו לעבוד יותר בחיים, אלו האנשים שמחפשים קסם כדי להיות עשירים. אבל מה לעשות – ספר לא יעשה אותך עשיר, שימוש במידע שבספר בצורה נכונה לאורך זמן – זה יכול להפוך אותך לעשיר, אבל הם לא מבינים את העיקרון הזה.

לסיכום, רק האנשים שלא עושים שום דבר עם המידע שנמצא בקורס של Magnetic Sponsoring באמת חושבים שכל התוכנית היא מזימה אחת גדולה כדי להוציא מהם כסף, אנשים כאלה לא יצליחו בשיווק רשתי ולדעתי גם לא בכל עסק אחר, אתה לא צריך לצרף כאלה אנשים לעסק שלך ואם אתה אחד מהם – כדי לך מאוד לעזוב את ההזמנות שלך וללכת לחפש עבודה – יזמות ועסקים הם לא מה שאתה צריך לעשות.

אז אם אתה רוצה לבדוק מקרוב את הקורס של Magnetic Sponsoring ולקבל את הידע שיעזור לך לבנות עסק אינטרנטי בשיווק רשתי בקלות, תקנה לעצמך עותק כבר עכשיו וקח את המערכת של Magnetic Sponsoring לסיבוב ניסיון.