הסיפור של Mike Dillard ואיך Magnetic Sponsoring באה לעולם

הסיפור של Mike Dillard
ואיך Magnetic Sponsoring באה לעולם

אם אתה עדין לא יודע מי זה Mike Dillard, אז כדי מאוד שתכיר את הבחור הצעיר הזה משום שהוא אחד מהאנשים הדומיננטיים ביותר בתעשיית השיווק הרשתי.
ההצלחה שמטאורית של Mike Dillard לא באה לו בקלות, הסיפור של Mike התחיל בערך לפני 10 שנים כאשר הוא עבד בתור מלצר במסעדה שבה היו אוכלים החברים והמשפחה שלו, הוא היה מתוסכל מההזדמנות שלו בשיווק רשתי ושום דבר לא הלך לו כמו שתכנן.

הוא החליט שהוא הולך להצליח בעסק הזה ויהיה מה, במשך 6 שנים הוא עמל בפרך אך לא קיבל שום תוצאות ממשיות שיוכל להתגאות בהן. הוא חילק פלאיירים בכל לילה, התקשר לאלפי לידים קרים, בזבז אלפי דולרים, ואפילו עבר לעיר אחרת כדי להיות קרוב יותר לחונך שלו כדי ללמוד ממנו, אך שום דבר לא עזר לו להגיע רחוק יותר עם ההזדמנות שלו.

הוא הגיע לנקודת השפל שלו כאשר הוא היה חייב למכור את אופני המרוץ שאיתם הוא זכה במספר תחרויות רכיבה, רק כדי לעמוד בכל התשלומים על הפרסום הכושל שהוא קנה. זה היה המבחן שלMike , האם הוא יצליח לעמוד באתגר הזה ולהרים את העסק שלו להצלחה שהוא תמיד רצה או שהוא ישבר?
באותו הרגע הוא נשבע שהוא ימצא את הדרך האמיתית כדי להצליח בשיווק רשתי לא משנה מה הוא יצטרך לעבור בדרך.
הוא למד בדרך הקשה שאי אפשר להצליח בעזרת שיטות השיווק הישנות של התעשייה ומהר מאוד הוא מצא את עצמו נמשך לעבר האינטרנט. הוא החל ללמוד מספרים וקורסים על שיווק ישיר ושיווק אינטרנטי, אחרי שהוא התמחה בתחומי השיווק השונים הוא החליט להקים את מערכת השיווק של Magnetic Sponsoring.

אז מה כל כך מהפכני ב Magnetic Sponsoring ?

המפתח להצלחה שלך בשיווק רשתי הוא אותו מפתח שיעזור לך להצליח בכל עסק:

אתה צריך לדעת מה הם הבעיות של המועמדים והלקוחות שלך ולהציע להם את הפתרון.
אנשים לא קונים מוצר בגלל שהם רוצים את המוצר, הם קונים אותו בגלל שהם רוצים את מה שהמוצר הזה עושה.
כלומר אנשים קונים פיתרונות לבעיות ולצרכים שלהם, אתה צריך למצוא את הפיתרון שהם מחפשים ולהציע להם אותו.
בשיווק רשתי – המועמדים שלך אינם מחפשים את המוצר של החברה שלך או את ההזדמנות העסקית שלך, הם רוצים את הפיתרון שההזדמנות מציעה – יותר זמן, יותר כסף, חופש וכו'.
כמובן שאלו הם רק דוגמאות שטחיות ואתה תצטרך לחפור יותר לעומק כדי לגלות מה כל אחד באמת רוצה מההזדמנות שלך ולמה לו להצטרף בכלל.

אתה צריך לכוון את השיווק שלך כדי לפתור הבעיות של המועמדים שלך ולא כדי לחשוף את ההזדמנות שלך ולהאדיר את השם של החברה שלך.
בקורס של
Magnetic Sponsoring אתה תלמד את עקרונות השיווק ש Mike Dillard פיתח עבור הארגון שלו, עקרונות כמו Attraction Marketing ו- Funded Proposal שיסברו לך כיצד לגרום לאנשים להתקשר אליך כדי לשמוע על העסק שלך ואפילו לגרום להם לשלם לך כדי להיות הלידים שלך – זה לא צחוק!

  • אתה תלמד את השיטות כדי לפתח חשיבה של מנהיג, כדי שאנשים ימשכו אליך באופן אוטומטי ויראו בך אדם בעל ערך רב עבורם.
  • אתה תגלה איך לגרום למועמדים שלך להאמין בך ולרצות להקשיב לך, אתה תלמד איך לבנות מערכות יחסים עם אלפי אנשים בו זמנית, גם בזמן שאתה ישן ולהפוך אותם לחברים שלך גם אם לא דיברת איתם מעולם.
  • אתה תראה איך ליצור סביבך קהילה של אנשים שמכירים בך בתור מנהיג ומוביל, אנשים תמיד ירצו לעבוד איתך והדעה שלך תהיה מכריעה בכל דיון.
  • איך להיות משווק רשתי מקצועי שיודע ללמד אחרים את הכלים שבהם הוא משתמש.
  • איך למצוא את המועמדים הכי טובים לעסק שלך.
  • ומה הקשר בין למידה והתפתחות אישית להצלחה בשיווק רשתי או כל דרך אחרת שבה תבחר.

זו העוצמה התמונה במידע שמכיל Magnetic Sponsoring, היום הוא הפך להיות קורס חובה לכל מי שבכלל חושב להתחיל לעבוד בשיווק רשתי.

כל המוצרים ש Mike Dillard מוציא לשוק השיווק הרשתי הם מוצרים שכל אחד יכול להרשות לעצמו, אך הם עדין מכילים מידע רב והרבה ערך.
האמונה של Mike Dillard היא שכדי שאתה תצליח בהזדמנות שלך – אתה צריך לפתח חשיבה של שפע כדי להכיל הצלחה.
אדם בעל תודעה ענייה בדרך כלל אומר "אני לא יכול להרשות את זה לעצמי"
בעוד האדם שבעל תודעה של שפע ישאל את עצמו " איך אני יכול להרשות את זה לעצמי?"

זו היא החשיבה שהנחתה את Mike כאשר הוא ייצר את Magnetic Sponsoring, הוא יודע שרוב האנשים העובדים בשיווק רשתי הם בעלי תודעה ענייה, לכן הם לא יהיו מוכנים להשקיע הרבה כסף בחינוך שלהם. זו הסיבה שהקורס עולה רק 40$ - כדי שכל אחד יהיה יכול לקנות אותו.

בנוסף הוא החליט לתת 7 סרטונים המסבירים את כל העקרונות של Magnetic Sponsoring
בחינם.
אם אתה רוצה לקבל את 7 הסרטונים שבהם Mike Dillard ילמד אותך את כל העקרונות העומדים מאחורי Magnetic Sponsoring ואיך המערכת הזו יכולה לעזור לך לבנות את העסק שלך – פשוט תלחץ כאן.